Dodano: Niedziela, 13 grudnia 2009r. godz.: 10:27. Nr wydania: 119/2009

Dziś czarny dzień w historii Magistrali Podsudeckiej

Dziś po raz pierwszy w 134 letniej historii Magistrali Podsudeckiej pojawia się rozkład, w którym pasażerowie (nawet z przesiadkami) nie będą mogli przejechać całej linii.

Dzisiejszy dzień niechlubnie zapisze się w dziejach Magistrali Podsudeckiej. Po raz pierwszy nawet z niezliczonymi przesiadkami, kilkugodzinnym czasem oczekiwania na pociąg i tak dalej nie przejedziemy całej linii numer 137. Z rozkładu jazdy wycięty zostaje odcinek Nysa-Kamieniec Ząbkowicki. Podróż przykładowo z Prudnika do Świdnicy wydłuża się o 250 dodatkowych kilometrów i siedem godzin jazdy, dojazd do Kotliny Kłodzkiej ze Śląska (Racibórz, Gliwice, Katowice) jest praktycznie nie możliwy. Takich trudności możemy jeszcze wiele wyliczać.

Żal, że takie coś stało się za naszych czasów, czasów, gdzie kolej powinna spełniać standardy europejskie. Czy w kolejnym roku po raz pierwszy od 6 lat doczekamy się jakiejś sensownej zmiany na naszej linii? Zmiany, na której skorzystają pasażerowie rzecz jasna.

Autor: Stanisław Stadnicki.
Publikacja tekstu: Niedziela, 13 grudnia 2009r. godz.: 10:27. Nr wydania: 119/2009

Dziękujemy za lekturę tego tekstu. Możesz teraz wrócić do wyboru aktualności.

Polecamy teksty na podobny temat

Następne teksty:

Poprzednie teksty:

Wszelkie prawa zastrzeżone. Prawa autorskie © Stanisław Stadnicki 2005-2019
Powielanie, kopiowanie i rozpowszechnianie treści serwisu KolejPodsudecka.pl jest zabronione.
Serwis KolejPodsudecka.pl jest internetowym dziennikiem wpisanym do rejestru Dzienników i Czasopism

  • WebInspiracje
  • Stanisław Stadnicki