Modernizacja szlaku Jawor - Rogoźnica.
Prace prowadzone są przez firmę Dolkom. Zakres robót obejmuje udrażnianie i profilowanie poboczy torowiska a także oczyszczanie podtorza połączone z uzupełnianiem nowym tłuczniem. Do wymiany podtorza używany jest pociąg roboczy składający się z transporterów MFS i maszyny torowej AHM-800. Warto dodać, że podobne prace prowadzone były kilka lat temu miedzy Strzegomiem i Stanowicami.
Na załączonych zdjęciach stacja Rogoźnica podczas wymiany sygnalizacji kształtowej na świetlną i praca pociągów roboczych między wspomnianymi stacjami.
Autor: Jacek2004.
Publikacja tekstu: Środa, 25 września 2024r. godz.: 15:17. Nr wydania: 585/2024
Dziękujemy za lekturę tego tekstu. Możesz teraz wrócić do wyboru aktualności.
Polecamy teksty na podobny temat
- Już widać efekty prac przy modernizacji dworca w Raciborzu
- Wyremontowany dworzec w Nysie już otwarty!
- Trwają prace przy remoncie linii kolejowej Świdnica Kraszowice - Jedlina-Zdrój
- Miał być rozebrany, ale most w Nowej Cerekwii jest właśnie remontowany
- Efekt końcowy prac pomiędzy Piławą Górną, a Piławą Dolną
- Trwa remont torów pod Piławą Górną
- Wymieniają podkłady w Racławicach i Głogówku
- Dobiega końca remont dachu na zabytkowej lokomotywowni w Racławicach Śląskich
- Wiata na peronie 2. w Nysie już wyremontowana
- Remont wiaduktu kolejowego w Prudniku
Następne teksty:
- Już jest, nowy Kalendarz Kolej Podsudecka 2025
- Powódź najwięcej szkód wyrządziła pod Kłodzkiem i na odcinku Prudnik-Nowy Świętów, ale i po drugiej stronie granicy