Protesty dały efekt, zawieszenia kursów nie będzie
Latem z pociągów poza piechurami korzystają miłośnicy jazdy rowerami. Zimną pociągi wożą wielu narciarzy. Decydujący wpływ na zamianę stanowiska władz miały organizowane protesty i liczne akcje organizowane także w Internecie.
Poza czeskimi przedstawicielami informacje o zachowaniu regularnych połączeń co najmniej do 13 grudnia 2014 roku potwierdzają osoby z kolei czeskich.
Strona czeska będzie starała się wypracować optymalne rozwiązanie, tak, by nie ograniczać przewozów. Problemem są sprawy własnościowe torowiska oraz zły stan infrastruktury po stronie polskiej.
Dla nas ogromnie zawstydzającym był fakt, że mimo obiecanej dotacji z UE początkowo zrezygnowano z remontu naszego odcinka przygranicznej linii kolejowej. Sprawa połączeń Głuchołaz jest też ważna dla lokalnych polityków i jej pozytywne załatwienie może mieć kluczowe znaczenie oceny przez wyborców pracy włodarzy i posłów w trakcie zbliżających się wyborów.
Autor: Stanisław Stadnicki.
Publikacja tekstu: Niedziela, 4 maja 2014r. godz.: 11:59. Nr wydania: 332/2014
Dziękujemy za lekturę tego tekstu. Możesz teraz wrócić do wyboru aktualności.
Polecamy teksty na podobny temat
- Czy przebieg Magistrali Podsudeckiej zostanie zmieniony i linia zostanie doprowadzona do Głuchołaz?
- Dzień Św. Marcina na czeskiej wąskotorówce? Czemu nie.
- Pociąg specjalny w Czechach
- Historyczny pociąg Opawa-Ostrawa
- Kolejka wąskotorowa - rusza kolejny sezon turystycznych przejażdżek z Trzemesnej do Osoblahy
- Czesi będą remontowali swoje tory-pół roku bez pociągów i duże utrudnienia
- Pociągi przywitają przy dźwiękach orkiestry
- Petycja w sprawie uruchomienia pociągu międzynarodowego
- W planach na nowy rozkład, nowe połączenie Wrocław-Jesenik (przez Brzeg i Nysę)
- Teraz zapłacisz także polskimi złotówkami
Następne teksty:
- Wybraliśmy zdjęcia do kalendarza kolejowego na 2015 rok
- Za miesiąc piknik kolejowy w Racławicach Śląskich