Naprawiają uszkodzone podkłady. Zobacz zdjęcia.
Autorem wszystkich zdjęć jest Tomasz Szczepanik.
Drezyna WM-15A NR 42 należąca do Dolkomu wraca ze szlaku po kolejne podkłady, wjeżdża na tor nr 9 stacji Nowy Świętów
Podbijarka torowa MD 07-32 NR 1948, Dolkom
Przygotowania do kolejnego wyjazdu na zamknięty pomiędzy Nowym Świętowem, a Nysą tor nr 1
SA103-013 jako Regio 46735 relacji Kędzierzyn-Koźle - Nysa po otrzymaniu rozkazu od dyżurnego ruchu wyruszył z toru nr 3, po czym wjechał na tor szlakowy nr 2 kierując się w stronę Nysy
Pracownicy Dolkomu ładują sprawnie kolejną partię podkładów, aby za kilka chwil udać się ponownie na szlak
Od lewej: betonowe podkłady czekające na swoją kolejkę, następnie trzy platformy należące do Dolkomu
SM42-2605 stoi wygaszona po zakończonej tego dnia pracy, a po prawej odstawiona, samotna węglarka należąca do CD i zapewne użytkowana przez któregoś z prywatnych przewoźników
Podbijarka MD 07-32 NR 1948 wyjeżdża z toru nr 7 na zamknięty odcinek szlaku
Autor: Stanisław Stadnicki.
Publikacja tekstu: Piątek, 18 marca 2011r. godz.: 19:30. Nr wydania: 196/2011
Dziękujemy za lekturę tego tekstu. Możesz teraz wrócić do wyboru aktualności.
Polecamy teksty na podobny temat
- We wtorek ważna rocznica największej katastrofy kolejowej
- Zagadkowe wykolejenie lokomotywy SU46
- Tragedia na torach
- Kierowca ciągnika nie przeżył
- Katastrofy i wypadki kolejowe w Polsce - recenzja nowej książki
- Nie żyje kobieta, która prawdopodobnie rzuciła się pod szynobus
- Kradzież 100 metrów torów na linii kolejowej Głubczyce-Racławice Śląskie
- Z ostatniej chwili - Szynobus SA103-003 brał udział w kolizji
- Największy wypadek kolejowy w historii PKP
- Nysa: Kontrola punktu skupu złomu - ujawniono 50 mb szyny kolejowej